Debarasează-te de obiceiurile ne-OK!

Îți vorbeam acum câteva zile despre hotărârea mea de a-mi schimba aspectul fizic, însă nu ți-am povestit cum am de gând să fac asta. Ideea de a mai slăbi puțin mi-a revenit în minte atunci când am completat chestionarul Gerlinea pe BUZZStore. Întrebarea dacă am de gând să țin o dietă în următoarele luni m-a făcut să bifez „da” și, cum sunt un om de cuvânt, am și început-o. Pe lângă shake-urile cu gust minunat, reducerea cantității de alimente îngurgitate zilnic și mișcarea îmi sunt de ajutor. Când spun mișcare spun mai ales plimbarea de seară, timp de o oră, cu pas când relaxat, când zorit. Iar o masă pe zi este înlocuită cu un shake.





Campania Gerlinea a fost scânteia care a provocat această schimbare de atitudine și a readus în mine dorința de a mă simți bine în pielea mea. Mi-am spus că pot să arăt mult mai bine și că nu trebuie să lupt pentru un aspect frumos, ci doar să readuc în viața mea voința, echilibrul, moderația. 

La scurt timp după ce m-am înscris în campania Gerlinea de pe BUZZStore am auzit buzz-ul telefonului care mă anunța că urmează să primesc un colet. Albinuța mi-a pus în cutie un kit de BUZZ Gerlinea format din:
- 1 x Gerlinea Shake Ciocolată 5x30g, pudră pentru înlocuitor de masă pentru controlul greutății + SHAKER CADOU
- 2 x Gerlinea Shake Cafe Frappe 330ml, înlocuitor de masă pentru controlul greutății
- 2 x Gerlinea Shake Fructe Exotice 330ml, înlocuitor de masă pentru controlul greutății
- 1 x Ghid de buzz
- 11 x Ghiduri de dietă Gerlinea
- 10 x Vouchere reducere Gerlinea
- 1 x brățară perle 
Îți imaginezi, desigur, că m-a încântat cadoul, brățara din perle cu o fundiță roz, foarte chic și in trend.







Din ghidul buzzer-ului am aflat câteva informații despre shake-urile proteice Gerlinea, dezvoltate de nutriționiștii francezi, care pot substitui o masă și care, prin gustul bun, calitativ și conținutul caloric scăzut, pot constitui un aliat pentru un stil de viață relaxat, echilibrat, lejer. Pentru că una este, ca femeie, să te ridici ghiftuită de la masă (ce imagine!!), balonată și să te miști cu greutate din cauza unor kilograme în plus și cu totul altceva este să te simți ușoară, destinsă, „comodă”, bine cu tine însăți. Produsele Gerlinea conțin ingrediente exclusiv alimentare, îmbogățite cu proteine, vitamine și minerale, care, prin structura lor, acoperă o mare parte din nevoile zilnice de nutrienți esențiali pentru organism.
Aceste substitute de masă sunt aprobate spre consum de Agenția Europeană a Siguranței Alimentelor (EFSA) și sunt testate clinic în ceea ce privește eficiența lor în procesul de slăbire și/sau de menținere a greutății.
Mi-a plăcut ideea de masă rapidă sau masă lejeră, mi-a plăcut gustul plăcut, mi-a plăcut și faptul că mi-au ținut de foame o perioadă îndelungată. De aceea, și nu numai, eu recomand Gerlinea! Dieta mea include aceste produse și deja văd rezultate. 




Prietenele mele au primit cu mult drag voucherele de discount de 25% la achiziționarea de produse Gerlinea din magazinul online www.nutrivita.ro, împreună cu un ghid de dietă. Cele care se vor decide să înceapă o cură au timp să le comande până la sfârșitul lunii mai. Mulțumiri Gerlinea și BUZZStore!
„Mănânc ca să trăiesc, nu trăiesc ca să mănânc!” e o vorbă mare. Dacă ne-am da seama, înainte să acumulăm kilograme mai mult decât trebuie, de adevărul  și importanța acestor spuse am avea mult mai puține bătăi de cap, iar traiul zilnic ar curge mult mai lin... Nu am cădea pradă tentațiilor nesănătoase sau exceselor. Sau cel puțin nu ne-am mai plânge de asta, nu ne-am simți „vinovate”. Ce sens are, zic eu, să mănânci și să-ți pară rău? Mai bine asculți puțin glasul rațiunii și eviți ce știi că nu-ți face bine! 
Ca o concluzie, îți voi spune două secrete: nu abandona niciodată o dietă chiar dacă îți pare că la un moment dat stagnezi și nu te cântări prea des, mai degrabă urmărește felul în care stau hainele pe tine. O dietă eficientă cere timp, ca toate lucrurile de calitate și perene.
Dacă dorești să devii BUZZer, te invit să accesezi acest link:
invitație buzzer nou!







Surse foto: www, @BUZZStoreRomania , arhiva personală

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită